суботу, 27 квітня 2013 р.

Наречена Бурака Озчівіта Джейлан Чапа розповіла Журналу «Книга шопінгу ELLE» (Elle Shopping Book) про свого коханого.
Від чого отримує задоволення Бурак Озчівіт?!


Шопінг разом з Бурак-задоволення!

-Це погана ідея, йти на шопінг зі своїм хлопцем?

- Ні, зовсім навіть не погана думка! Мій хлопець приділяє увагу зовнішньому вигляду, так як знаходиться весь час на виду. Виходити разом на шопінг - це задоволення! І ми завжди робимо покупки разом.

- Звичайно ж ви більше цікавитеся модою. Він ділиться з вами, радиться?

- Бурак дуже довіряє моєму смаку. Він знає мій стиль. А як по-вашому на ньому виглядає його одяг?! (Сміється)

- За межами батьківщини, які магазини ви віддаєте перевагу?

- У Парижі «Le Marias». Я дуже люблю цей магазин і завжди не можу втриматися! Там ще особливі базари! Там я знаходжу дуже красиві вінтажні сумки від Шанель. Взагалі дуже люблю сумочки від Chanel, Louis Vuitton і Hermes. А в Лондоні волію Portobello.

- Ви отримали музичну освіту в консерваторії. Ваші батьки в цій стезі-феноменальні! Як ви прийняли рішення займатися модою?

- Ви маєте рацію! Це дві різні речі. Але ще в ліцеї в моїй сумці крім підручників завжди знаходилися і модні журнали. На заняттях я іноді змінювала пріоритети. Однак я і музику все так само сильно люблю! Не так давно у дуже близькою моєї подруги був день народження і ми вдвох пішли в студію і записали невеликий уривок. Тобто я і не відривалася від музики. Ніхто не знає як повернеться час завтра.

- Ви отримуєте пропозиції зніматися в серіалах?

- Пропозиції надходять. І я з теплотою ставлюся до телебачення. Так само отримую пропозиції від брендів. Можливо я прийму рішення стати «обличчям» одного з них.

- Ви відкрили блог під своїм ім'ям. Ви вирішили створювати цікаві форуми про свій імідж. Але ви готові до того, що комусь це буде подобатися, а хтось почне критикувати ваш вибір?

- Звичайно ж! У мене немає думок про те, що всі повинні схвалювати мій смак. Я відкрита для пропозицій і готова до критики. Якщо не буде образ на мою адресу і мій особистий світ, я буду з цікавістю читати відгуки і критику, ви можете бути впевнені. Це буде інтерактивний блог, повний обміном думок і ми будемо спілкуватися там.

- Я знаю, що ви часто відвідуєте розплідник для тварин ...

- Це правда. У мене вдома вже є п'ять, взятих звідти тварин, але я не про це зараз. Я намагаюся ходити туди щонеділі. Я так само допомагаю знайти сім'ю для вилікуваних там собак. Насправді я не хочу це пропагувати, але можливо, хтось дізнавшись про це надихнеться і відвідає розплідники або пошле туди свою допомогу. Я приділила цьому сторіночку в своєму блозі і прошу всіх відвідувачів не обходити стороною і цей розділ. І ще, напишіть це обов'язково: Нехай не купують в якості подарунка тварин у зоо-магазинах.

Яка Джейлан на шопінгу ...

• Через велике скупчення людей, я не виходжу на шопінг у вихідні.

• Здійснюючи покупки, я не дотримуюся нічиїх порад і тенденцій. Я знаю, що підходить мені і довіряю своєму смаку.

• Більше шопінгу, я люблю розглядати вітрини, дізнаватися де що є нового і вивчати це.

• А це я дізналася від мами: «Зовсім не обов'язково щось купити, зайшовши в магазин. Магазини хороші і для того, щоб просто побродити по них »

• Я люблю модифіковані свій одяг. Ну наприклад вийшли з моди джинси можу перетворити на шорти.

• У мене різні смаки з мамою, тому ми можемо обмінюватися тільки сумочками. І треба відзначити те, що я частіше користуюся цим, чим вона!

• Я, як і всі, чекаю знижок. Тільки шкода, що на знижках мені складно знайти вподобану річ мого розміру.

• Я користуюся марками, відповідними мого віку.

• Перед походом за покупками, я серйозно вивчаю модні книги і журнали. Особливо я любителька модних журналів. У мене навіть є деякі колекції серйозних журналів мод.

Немає коментарів:

Дописати коментар