неділю, 7 квітня 2013 р.

Кохана, люба, жадана. Сонечко,
зіронька ясна. Рідна,
єдина,неповторна моя султано.
Мускусе мій, бурштине.
Закоханість моя, місячний
блиску. Райський напою, мій
раю. Весно моя, радосте моя.
Дню мій, трояндо моя, ах
усміхнена трояндо моя. Сонце
моє, свічечко моя, таємнице
моя, пані моя. Моя
повелителько, мій еміре. Душе
всесвіту. Мій скарбе
тонкобровий! Блиск очей твоїх
нездоланний, розумнице,
володарко. Моя заповітна мріє,
люба султано, королево, царице.
Повелителько цілого світу, моя
золотоволоса
ясноока дружино. Навіть коли я
помру, ти завжди будеш у
моєму
серці. Якщо помру я, то мої гріхи
стануть твоїми, тому що ти
течеш кров'ю у моїх жилах. Я
завжди
прославлятиму тебе, кохана. З
пристрастю в серці, зі сльозами
на
очах. Ти моя кохана назавжди...

Немає коментарів:

Дописати коментар