середу, 1 травня 2013 р.

Небахат Чехре про роль Валіде Султан


"...Був час, коли я не вибирала, в
яких проектах зніматися, тому що в
першу чергу думала про
матеріальну сторону. Сьогодні я
фінансово незалежна і можу
вибирати ролі. Пропозицію оцінюю
по персонажам, яких мені
доведеться грати. Обмірковую, як
подам героїню глядачам. Кожен свій
персонаж намагаюся зробити
особливим. Намагаюся не
повторюватися, і не погоджуюся на
малопримітні ролі. І у всіх сюжетах,
де я з"являюся - залишаю свій
слід. Я просто кажу авторам "Це
суперечить мені", і ми міняємо
сценарій. Звичайно, у "Величному
столітті" такого не було, так як це
історія Османської імперії.
Спочатку я своєї ролі дещо
злякалася, але потім вийшов дуже
цікавий персонаж. Управління
палацом, контроль за справами
сина, навіть його любовними
зв"язками - за все це вона несе
відповідальність. Дуже небагато
мали честь бути Валіде Султан. Ні
Махідевран нею не стала, ні Гюрем.
Вони не побачать, як їхні діти
зійдуть на престол. По суті, Валіде
Султан - мати шехзаде, який
зійшов на трон.
Після того, як моя роль в серіалі
закінчилася, я подивилася лише
серії зі сценами своєї смерті, і
довго перебувала під враженням..."

Немає коментарів:

Дописати коментар