четвер, 9 травня 2013 р.

Мерьем Узерлі розповіла про свою родину

Акторка Мер'єм Узерлі, виконавиця
ролі коханої дружини Султана
Сулеймана, розповіла про свою
інтернаціональну сім'ю, зраду
коханого та про боротьбу із
зайвими кілограмами. Мер'єм
Узерлі в житті справляє враження
милої та відкритої жінки. У ній
зовсім немає хитрості та
підступності, властиві її екраннії
героїні, жодного розрахунку.
Здається, що такій чарівній дівчині
більше пішла б роль Роксолани в
нашому уявленні - рабині,
причарувавшої турецького володаря
свою зовнішністю ангела і
добротою, ніж Хюррем, що йде по
головах.
Кожного тижня ви з'являєтесь на
телеекранах в серіалі "Величне
століття. Роксолана" в ролі гарної
та підступної Хюррем. Розкажіть
про себе, свою родину?
Я народилася в Німеччині. Моя
мати німкеня, а батько турок,
родом зі Стамбула. Історія їхнього
знайомства дивовижна, якщо
врахувати, що ще мій дідусь, так
би мовити, "проклав доріжку" у цю
країну. Справа в тому, що мій дід
працював у Німеччині. Потім
повернувся до Туреччини,
одружився і у нього народилося
четверо дітей, мій батько
найстарший. Мій тато завжди мріяв
навчатися в Європі і приїхав до
Німеччини. До нього в гості приїхав
молодший брат, який першим
познайомився з моєю мамою, а
потім познайомив її з батьком. І
мама закохалась у батька. Вони
разом закінчили університет,
одружилися, а потім народилася я.
А скільки всього дітей у вашій
родині?
Четверо. У мене є два старших
брати Денні і Крістофер та
молодша сестра. Мої дитячі роки
пройшли в будиночку з садом, де
завжди панували веселощі, де
завжди було гамірно. У нас були
кішка, порося і кролик.
Шлюб між турком і німкенею,
напевно, в той час був рідкістю?
Різні культури, релігії, як все це
позначилося на вашому вихованні?
З самого початку між мамою і
батьком були довірливі відносини,
вони завжди обговорювали
проблеми, що називається,
"домовлялись на березі". Всі
рішення приймалися спільно, вони
знаходили компроміс. Моя мама -
сильна жінка, але якась природна
чуйність і м'якість батька
згладжувала конфліктні ситуації.
На перший погляд, може здатися,
що мій батько нетиповий турок. Але
тепер я розумію, що головне в їхніх
відносинах - це, як і раніше, любов,
незважаючи на роки спільного
життя.
Як складаються ваші стосунки з
мамою, чи схвалила вона ваш вибір
- стати актрисою?
Батьки завжди надавали нам
розумну свободу, підтримували нас,
поважали наш вибір та рішення.
Мама підтримала мене в бажанні
стати актрисою. Моя мама
приголомшлива, як я говорила,
сильна жінка! Їй зараз 62 роки, вона
й кар'єру побудувала, і матір'ю
стала чудовою, якщо виникає якась
непроста ситуація, ми всі з нею
радимося. Їй діагностували рак на
ранній стадії, вона мужньо боролася
з хворобою, кілька місяців
пролежала у лікарні, схудла на 38
кілограмів ... Лікарі казали, що їй
залишилося найбільше два місяці. Я
жила в лікарні, поруч з її ліжком
поставили ліжко для мене, вдень
ходила в школу, потім знову
приходила до неї. І сталося диво,
мама видужала. Мене тоді так
потрясла мамина хвороба, що після
того, як мама одужала я рік
працювала з дітьми, хворими на
лейкемію. Дивно... Такий досвід
багато чому вчить людину.
У дитинстві ви мріяли про те, щоб
стати акторкою?
Тоді три речі мені здавалися
цікавими: поліцейська служба,
лікарська практика та акторське
мистецтво. Потім я подумала, що
якщо стану актрисою, то охоплю
все це разом.
Як ви потрапили в "Величне
століття. Роксолана"?
У мене є подруга, з якою ми разом
працювали в гамбурзькому театрі.
Вона й розповіла авторам серіалу
про мене. Мене запитали, чи не
хочу я прийти на проби. Я прийшла,
хоча і погано розуміла, що це за
проект. Я не особливо сподівалася
на щось, бо скільки я не поривалася
працювати в Туреччині, мені
говорили: "У тебе турецьке ім'я, але
ти не схожа на туркеню. Та ще й
турецької мови не знаєш..." Я
вирішила знову ризикнути... І мені
сказали:" Можливо, тобі доведеться
залишитися тут на кілька років".
Зізнатися, я подумала тоді, як мені
втекти звідси.

Джерело:  http:vk.com/club47510169

Немає коментарів:

Дописати коментар