пʼятницю, 10 травня 2013 р.

Інтерв'ю Озана Гювена


Озан Гювен, якому дісталася
неодназначно і суперечлива роль
Рустема Паші в серіалі "Чудовий
Століття", тепер починає
"освоювати рекламний ринок".
Слідом за зйомками в рекламі, Озан
дав інтерв'ю журналу
"Cosmopolitan".
Озан ГювенВи закінчили факультет
танцю Університету Мімара Синана.
Але багато хто про це не знають.
Насправді, я не закінчив його. Я
кинув навчання на останньому
курсі. Я встиг провчився там цілих
вісім років, і на кожному курсі у
мене з'являлися нові друзі.
Ви коли-небудь демонстрували свої
здібності в танці?
Насправді я танцював впродовж
п'яти років поки навчався в
університеті. Я вчився протягом
року, потім брав академічну
відпустку і влаштовувався на
роботу. З цієї причини, я повторно
навчався на одному і тому ж курсі.
Але на останньому курсі у мене не
вистачило терпіння, і я кинув
навчання. Потім вирушив на
військову службу.
А тепер, давайте, поговоримо про
Вашу особисту життя. Скільки років
Вашому синові? Що Ви любите
робити, коли проводите час разом?
Першого червня йому виповниться 9
років. Предствьте собі, що у Вас є
улюблений друг і, до того ж, цей
друг Ваш син. Насправді, дуже
складно це зрозуміти тим, хто ще
не пізнав батьківства. Це дуже
відрізняється від тих почуттів,
коли ви говорите: "у мене є кішка"
або ж "у мене є племінник". Тепер
всі намагаються обзавестися
дітьми. Немов пішла мода на дітей.
Навіть фраза "перш за все я є
матір'ю" іноді викликає сумніви.
Особисто я отримую величезне
удавольствіе навіть від того, що
сперечаюся або сварюся зі своїм
сином.
Дуже багато матерів говорять на
Ваш рахунок такі фрази: "Хоч би він
став моїм зятем. Він не тільки
симпатичний, та ще у нього є
почуття гумору ". Що Ви можете
сказати з цього приводу?
Тобто Ви ще не є ідеальним
нареченим?
Ні, що Ви? Таке хіба можливо?
Багато років тому мене прозивали
"улюбленцем всіх юних дівчат". У
той час я говорив, нехай знайдуть
для себе іншого кумира. Я не мрію
про те, щоб стати чиїсь зятем або
коханим. Казав, що коли-небудь,
цьому прийде кінець. Я хочу
займатися своєю улюбленою
справою все своє життя, але ніколи
не хотів ставати "загальним
зятем".
Про Вас багато говорять як про
"людину, немов вино". Ви стежите
за собою?
Вони дуже кумедні! Звичайно ж, я
себе не запускаю, але і не стежу за
собою особливим способом.Да, у
зв'язку з моєю роботою, я
змушений робити манікюр і
педикюр. Але в інші моменти, я цим
не займаюся.
Які жінки вам подобаються?
У моєму житті не було багато жінок.
Тому у мене немає певних мірок.
Але у Вас же бувають з кимось
стосунки?
Якщо приймати у своє життя кожної
людини, з яким у тебе бувають
стосунки, то це неправильно. Так як
стосунки тривають недовгий час.
Якщо ти тримайся жінку за руку і
кажеш, що вона твоя улюблена
жінка, то так і має бути. Цьому
немає іншого визначення, не було і
не буде.

Немає коментарів:

Дописати коментар