вівторок, 30 квітня 2013 р.

Інтерв'ю з Селен Озтюрк - Гюльфем Хатун!

-Ти напевно розкажеш нам про своє життя?
- Якщо я розповім вам про все, то всі будуть знати про моє життя?!

Так! Ти напевно розкажеш нам про свої страхи?

- Емм ... Я боюся літати, але цього бояться багато, так що не такий вже це й секрет! У своїй нормального життя я боюся залишитися одна, без друзів і рідних, ось такий ось мій страх!

-Але є ж речі, про які ти не хочеш розповідати нам?



- Дуже багато чого! Я хочу залишити багато чого в секреті! Це особисте життя ... Через це я не хочу багато про що розповідати ...

-Тепер перейдемо до "Прекрасному Століттю", Гюльфем Хатун, це персонаж цілком сумний, драматичний, тобі не важко її грати?

- Скажімо так, я повинна зняти напругу. Повинна глибоко зітхнути, зробити кілька вправ, а потім приступити до справи. Це і справді дуже складно, я повинна віддати багато сил цьому. Це хороший персонаж, але дуже строгий і серйозний, через це забирає багато енергії у мене. Потрібно подивитися туди, сюди, потім поклонитися, привітатися, ну забирає багато-багато сил!



-Ми знаємо, що на відміну від фільмів, ти добре співаєш, ти нам про це розкажеш?

- Тобто про музику?

-Так!

- Тобто щось типо дружнього виступу?

-Саме!

- Так може бути, скоро зовсім, скоро, це можливо, я зараз трохи зайнята цим, у мого знайомого є студія, там скоро ми почнемо записувати мої пісні, ми спробуємо, щось зробити, та спробуємо!



-У яких проектах ти хочеш знятися або взяти участь?

- У фільмах Тіма Бертона ... Емм, я люблю мультиплікаційні фільми тощо, але я любитель музики, і я рада що отримала роль у театрі, ну я дуже-дуже цьому рада!

Немає коментарів:

Дописати коментар